Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

sobota, 28 czerwca 2014

Wypróbowanie nowego produktu do paznokci

Ostatnio udało mi się kupić w H&M w korzystnej cenie gdyż za 2 zł , nail polish remover pads . Postanowiłam wypróbować fenomen ,  w środku pudełka znajduje się 30 tak zwanych padów< ja to tak nazywam> każdy z nich nasączony  jest zmywaczem  bez acetonu , który szkodzi paznokciom. Całość opakowana jest naprawdę w poręczone pudełko jak po balsamie . Zmieści sie do każdej torebki , torby podróżnej itp Zdecydowałam ze zabiorę ja również na wakacje. Alternatywa jest to że nie musimy zabierać zmywacza w butelce i płatków kosmetycznych  nie dość że mamy więcej miejsca w torbie to jeszcze nic nam się nie wyleje 
Pudełka z padami znajdziecie w każdym H&M w promocyjnej cenie za 2 zł

Ja mam niebieskie z kropkami ale chyba pokuszę sie jeszcze o te fioletowe :)

Tak wyglądają w środku:

Wypróbujecie  zmywacz 2 w jednym? :)
Jakie chcecie posty?
Caroline XOXO

1 komentarz: