Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

sobota, 28 czerwca 2014

Hopeless - Colleen Hoover :*

Mój kolejny fenomen książkowy . Będąc w empiku <oczywiście z przyzwyczajenia , przeglądam półkę  - Nowości> znalazłam pierwszą przetłumaczoną książkę Colleen Hoover . przyciągneła mnie również do niej ciekawa okładka po przeczytaniu recenzji umieszczonych z tyłu ksiażki  stwierdziłam że każde pieniądze są jej warte , choć nie była tak strasznie droga , gdyż kosztowała 34,90 zł . Szczęśliwa , po przyjezdzie do domu zaczełam sie wgłębiać w realne życie  17- letniej SKY , nie potrafiłam oderwać sie o tej ksiazki . Dziewczyna po jakimś czasie odnajduje miłość swojego życia lecz nic nie jest proste jakby się wydawało , mimo pozoru nie jest to jakiś laicki romans . Sky  zostaje oszukana , nie moze wierzyć nawet własnej rodzinie gdyż od niej  doznała  najwiekszych krzywd . Ale czy moze wierzyć swojemu chłopakowi czy nie znała go  już wcześniej ?
Więcej nie będe zdradzać gdyż chciałabym zachęcić do przeczytania tej ksiażki :)
Na pewno za nie długo kupię najnowszą powieść autorki -" W pułapce  uczuć "

A wy chcecie polecić mi jakąś książkę?

Caroline XOXO

2 komentarze:

  1. fajny post , genialny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do libster blog award u mnie na blogu
    diy-only-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń