Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

środa, 11 czerwca 2014

INTRUZ -książka która otwiera duszę ...

Niedawno przeczytałam kolejną kultową powieść po sadze zmierzch Stephanie Mayer.
Bardzo długo zamierzałam kupić tą książke ,kiedy tylko zobaczyłam ją w matrasie,postanowiłam ją kupic.
Już po pierwszych stronach nie potrafiłam sie oderwac od ciekawej lektury. Miłość w niej pokazana jest w zupełnie chyba w tych czasach niespotykany sposób nie liczy się wygląd a jedynie dusza czy charakter. Tym tak naprawdę ta ksiażka mnie urzekła - jest dosyć gruba:
Zacytuje słowa mojej koleżanki:
"Tej książki można używać jako broni"
haha miałam niezły ubaw no ale to jej zdanie :)
książka ma 600 stron przeczytałam ja w 3 dni 
Niby powstał film na jej podstawie ale ksiażki nic nie przebije :)

3 komentarze:

  1. ja oglądałam tylko początek filmu, ale zachęciłaś mnie do przeczytania. Ja za to zachęcam cię do przeczytania następujących książek:
    Cztery Prawdy i Kłamstwo, Deklaracja, Wakacyjna Tożsamość, Monster High, Słodkie Kłamstewka. Czytałaś jakąś? Przeczytaj i opowiedz mi jak ci się podobały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakąś przeczytam ,a pózniej napisze ci jak mi się podobały :)
      Nie jak narazie nie
      przeczytałam sagę zmierzch
      książki z serii Nicholasa Sparksa :)

      Usuń
  2. ojj przeczytaj sobie igrzyska śmierci lub niezgodną jestem fanką byłam na premierach filmowych i przeczytałam książki ( igrzyska i niezgodna to trylogie )

    OdpowiedzUsuń