Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

środa, 18 czerwca 2014

Moje ulubione sklepy :)

Jak każda z was, naprawdę lubię robić shopping . Mam wiele różnych sklepów w których zazwyczaj kupuje ciuchy . Bezpretensjonalnie na mojej liście są sklepy które zawsze odwiedzam jak jestem w galerii  handlowej . Postanowiłam przedstawić  wam ową listę  :*


  • Mohito - ciuchy bardziej klasyczne , możecie  znalezć tam efektowne sukienki i nie tylko :)

  • Reserved - jak najbardziej kupuje tam ciuchy na co dzień :)
  •  House - kocham ten sklep <3
  • Bershka- <3

  • Sinsay - tanie ciuchy :)
  • Stravidarius -  prześliczne sukienki ,topy ,buty :)
  • Ulubiony sklep z biżuterią - Claire's

Większość mojej biżuterii  pochodzi własnie z tego sklepu :)
Na pewno gratka dla directionerek , belieber's oraz fanek Katy Perry :)
Oprócz tego są normalne kolczyki wizytowe czy na co dzień :)

A w gdzie lubicie kupować ? :)
Proszę pomysły na posty :)
Caroline XOXO

5 komentarzy: