Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

piątek, 20 czerwca 2014

Wakacje :*

Prawdopodobnie pojadę nad morze do Jastrzębiej góry z moją rodzinką :)
Zapowiada sie cudowne lato :)
Wyjeżdżam na 8 dni  ,jeszcze  nigdy nie byłam nad  nim :*
Postanowiłam wam pokazać jakie niezbędne rzeczy zabieram z sobą  na plażę :)
A więc obowiązkowo:


  •  Kapelusz z szerokim rondem
  • ręcznik  plażowy < ja mam z jb xd>
  • Balsam /Krem do opalania
  •  Oczywiście strój kąpielowy :)
  • Długa spódnica :)
  • Letnie sukienki -biorę dowolna ilość XD
  • Torebka koszyk :
  •  Okulary przeciwsłoneczne
  • Japonki
  • koc
Nie mam pomysłu co jeszcze opłacałoby sie zabrac , na pewno przy okazji pakowania wpakuje więcej niepotrzebnych rzeczy XD

A wy gdzie wybieracie się na wakacje?
CarolineXOXO

3 komentarze:

  1. Koniecznie zabierz ze sobą coś na komary w letnie wieczory nie dają spokoju, tylko latają i gryzą :/
    weź też jakiś balsam do ciała, po wodzie skóra strasznie się wysusza

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten ręcznik z JB <3 Też taki chciałabym mieć :(
    Ja jeszcze niewiem dokładnie gdzie wybieram się na wakacje, ale prawdopodobnie pojadę do Anglii :)

    OdpowiedzUsuń