Tumblr Mouse Cursors
Tumblr Mouse Cursors

wtorek, 17 czerwca 2014

Moje ulubione słodycze :)

Postanowiłam zrobić post na temat moich ulubionych słodkości :)
Kocham jeść słodycze , ale wszystko w umiarze :*

  • Kinder bueno white - mmmmm .. pycha XD
  • Twix- pychotki XD
  • Czekolady z milki - obojętnie w jakim smaku ubóstwiam  wszystkie 
  • Kocham Milke -Oreo

  • lizaki chupa chups- w sumie to jedyne lizaki które zazwyczaj kupuje
  • Nie moze oczywiście zabraknąć żelków - Najlepsze Frugo pomarańczowe
  • Zelki Haribo - rozne rodzaje :)
  • Batonik Mars
A jakie są wasze ulubione słodycze? :)
Caroline XOXO

3 komentarze:

  1. Ja ogólnie kocham każdy rodzaj słodyczy jem slodycze codziennie ale w umiarze jeżeli zjem za dużo jest mi nie dobrze dlatego jem z umiarem ;) Jestem slodyczomanko a tak wogole to kochaaam czekoladę! zapraszam do mnie na nowego posta ;)
    tori-tori-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm .. :) Odchudzanie poszło. :/ Genialny post. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham jeszcze watę cukrową, bezy, babeczki i skittlesy

    OdpowiedzUsuń